sweet memories

Wednesday 7 November 2012

penghargaan


   




 Bersyukur kehadrat Illahi kerana dengan limpah kurniaNya dapat juga saya menyiapkan folio
saya yang telah diusahakan selama ini yang bertajuk “
Novel Sutera Dalam Lukisan Ribuan terima kasih saya ucapkan kepada individu penting yang banyak membantu saya sepanjang saya menyiapkan foliosaya ini.

   Pertama sekali kepada guru Bahasa Melayu saya,iaitu Pn Hjh Zaliha Bte Sanadi.Kerana telah memberi  tunjuk ajar  dan bimbingan kepada saya. Selain itu, saya juga sangat menghargai jasa guru subjek saya kerana memberikan bimbingan, dan nasihat yang amat berguna untuk folio saya serta
jasa beliau yang akan saya kenang ke akhir hayat.
     Seterusnya, terima kasih juga kepada ibu bapa saya kerana memberikan sokongan dan dorongankepada saya sepanjang folio ini disiapkan. Terima kasih yang tidak terhingga juga saya ucapkankerana memberikan saya bantuan dari segi kewangan.

   Akhir sekali terima kasih kepada pihak-pihak yang telah membantu saya secara langsung atau
tidak langsung sepanjang saya menyiapkan folio ini.


No comments:

Post a Comment